Yran 2010<3

Hej bloggen, igår morse vaknade vi typ 11.00 då gick vi upp till Jonnas rum och kollade på något program, lite senare gick vi ner och åt frukost.
Efter det så skulle Elin med en kompis på stan så jag åkte hem till Ås.
När jag kom hem frågade en kompis om jag ville följa med på Yran den kvällen och det säger man ju inte nej till!<3
Vi åkte in vid sju tiden och gick direkt ner till badhusparken, efter typ en timme så blev vi hungriga eftersom ingen av oss hade ätit något typ, så vi köpte natchos.
Vi satte och på en bänk vid sidan av vägen till tivolit.
Det satt en tjej brevid oss som var lika gammal som oss typ, och med min tur så rev jag ju såklart omkull hennes cola så det sprutade cola på mig, henne och på bänken, jag frågade om jag skulle köpa en ny fast allt typ var kvar, hon sa nej men drar inte alla detaljer men hon var as konstig, och när hennes föräldrar kom dit lite senare så var dem typ också as konstiga:S
Sen så typ alldeles när den där tjejen hade gått så kom det två personer och vad som hände tänker jag inte gå in på!:S
Sen så när vi var på tivolit vann jag en hatt och precis när jag satte den på huvudet så tog en kille den som var typ 17 och gick iväg med sina kompisar på stötte jag på Cornelia och hon gick och tog tillbaka den:):):)
Sen så gick vi typ runt bara.
Men när det var en timma kvar ungefär så kom en kille fram till mig och sa exakt så här,,, - Det här är "helt okej"
helt okej du vet det är helt okej, när du kommer hem går du in på myspace.................../helt okej, okej, sa han och gav mig en typ t-shirt som låg i en oöppnad påse så jag tänkte ju att jag kan väl ta den då, hahah.
Jag trodde först att han bara var typ störd inte hade något annat att säga eftersom han var ju typ 25 och jag kände inte han, men när jag kollade på t-shirten så stod det "helt okej" och han hade sagt att han spelade i ett band så det var en t-shirt med hans band-namn på.
Sen när det var slut så åkte vi hem, men när jag kom hem så skulle mamma in och hämta Cornelia och då gjorde jag mamma sällskap så då åkte jag in igen.
När vi kom hem så gick vi o la oss.
Imorse väckte mamma mig elva för att jag och Isabelle skulle på stan jag klev upp åt frukost och fixade mig sen kom Isabelle och klockan tolv åkte vi in till stan.
Köpte inte så mycket, ett par armband och en berlock*.
När klockan var typ två så åkte vi och köpte lunch på Max hamburgerkedjan, gottgott<3
Sen så åkte vi hem, när vi kom hem så var jag och Isabelle med varandra, vi gjorde inte så mycket vi försökte få med våran andra kompis som ville gå på Yran nu med oss föräldrar efterson Isabelles föräldrar följde med igår och mina imorron men dem ville inte så då blev det ingen Yran ikväll.
Sen så var vi bjuden på middag hos våra grannar men jag stannade hemma för orkade inte följa med.
Nu sitter jag och kollar på film med min gulligaste katt.
Imorron vet jag inte vad jag ska göra, ska väl gå en sväng på stan innan det blir yran hela kvällen<3
Bloggar mer någon annan dag:)
Hej då<3:)
Bjuder på gammal bild<3

Båtresa<3

Hej imorse vaknade jag typ 11 då åt jag frukost sen ringde Elin, då sa hon att dem skulle med båten så hon kunde inte följa med mig till min stuga då frågade hon om jag ville följa dem, och det kunde jag för vi skulle tydligen inte till stugan för att det var typ onödigt när vi skulle hem dagen efter.
Jag tog bussen in till stan och där väntade kusinerna.
Vi åkte till något mysigt ställe och badade sen åkte vi tillbaka till båt-hamnen där vi ringde efter pizza och åt på båten.
Sen tog jag,Elin,Oliver och Jonna bussen till Odensala där vi inte gjorde så mycket först.
Sen kom Olivers kompisar så spelade vi fotboll och hade vattenkrig, typ..
Sen nu så gör vi inte så mycket vi ska väl sova snart antar jag.
Bloggar mera imorron när mera hänt :S
Hej då<3

En bild från båtresan idag :)

Dagen...

Imorse vaknade jag klockan elva, då klev jag upp och åt frukost.
När jag hade ätit så städade jag rummet sen satt jag mig vid datorn, någon minut.
När mamma kom hem så lagade vi mat, sen kom våra grannar på "kaffe"
Halv sju var det träning, den var as kul vi hade skott övningar typ hela träningen, kulkul.
När jag kom hem Hade vi gäster igen, Per och Sara våra kompisar och deras lilla son Miro, värlens gulligaste unge!
När dem hade åkt Duschade jag sen nu så ska vi tyyp inte göra någonting.
Och imorron kommer Elin kanske komma till min stuga med mig, kommer bli fett mysigt med min gulligaste<3

Aja, det var allt bloggar mer någon annan dag:P<3

båten

hej.
alla läsare asso jag kanske typ ska till olivias stuga imorgon och vi har typ inga bilder vi ska fixa våran blogg jag lovar. Vi har typ inga bilder men nu när jag satt mig vid datan så kom jag på att när jag var med olivia förr i tiden för längesen så åkte vi båt med min familj, och då tog vi lite bilden:

ååh saknar våra kramar olivia !

& pussar :''D
haha vi hade det så mysigt, längesen man drack trokadero.
jaa du hoppas det blir du och jag imorgon för saknar dig mest puss.♥

Framsidan..

Bloggen dampar lite.
Framsidan är alldeles vit men vi ska fixa det någon dag hinner inte nu, hejhej<3

Updatering....

Hej blogggen har inte haft tid att sitta vid datorn så det har inte blivit någon updatering, men jag kan ju säga att det har hänt så mycket på slutet så orkar inte ta allt.
Menmen idag har jag varit på stan en snabbis med Linnea, men efter ett tag så åkte vi hem.
När jag kom hem så åt jag lunch sen har jag bara tagit det lugnt typ.
Nu så blire film med familj, och imorgon vet jag inte vad jag ska göra jag borde nog typ bara ta det lungt någon dag innan Yran:s
Bloggar mer imorgon, aja hejdå:)

semestern.

Hej.
Sitter nu här i bilen och har det tråkigt så smsa eller ring så mycket som möjligt.
på semestern så var vi först i orsa i 2 nätter på värdens bästa camping, det var super kul.
efter ett tag kände vi att vi var tvungen att åka till skarasommarland, så då gjorde vi det i 2 nätter sorry men har inga bilder just nu så dom får komma sen.
nu då när vi är på väg hem så tänkte vi stanna när inte pappa orkade köra mer så då kommer jag hem imorgon istället då så äär det kanske nån som vill bestämma en träff ?
aja iallafall nu ska jag sova så godnatt, vi ses. pussss.

chenachenamittbenah

Hejj.
Nu sitter jag, Jonna, Oliver som sover, Pappa & mamma på väg till orsa.
Där sover vi i 2 nätter sen tar vi bilen till skara(:
3 mil kvar.
Längtar redan till den lyxiga campingen.
I bilen har vi kollat på film, bråkat & haft tråkigt så då satt jag mig vid datan lite.
Har inte sovit nått för har inte försökt.
ahja, ska puss&kram hörs senare, charrå ♥

Sry bloggen:(

Ledsen att jag inte har bloggat men det har varit mycket på slutet.
Ska ta det kortfattat, efter midsommar åkte vi som sagt med min familj till halmstad och kollade på när min syrra spelade cup.
Vi bodde på hotell och hade det super myysigt, havet i tylösand var bara underbart så himla fiin strand och varmt i vattnet, precis som det ska vara.
När cupen var slut så åkte vi vidare till Göteborg och bodde hon min största syrra och hennes kille.
I Göteborg hälsade vi på ett par kompisar, shoppade, och åkte syrrans nya cab.
Kommer bild på inköpet senare.
Sen var det storjöcupen och det gick ju som det gick menmen det kommer ett nästa år, och discot,,,,,orkar inte skriva allt men det var fett med kul iallafall.
Sen har det inte hänt så mycket, bara stugan med gäster och kompisar.
Menmen, nu är jag på stan på mammas jobb vi ska hem en snabbis och hämta mer saker och grejer till stugan, sen blir det stugan igen! jippie!?

Bloggar mera seen<3

Ajm very sårry

Hej & förlåt att vi inte har bloggat på evigheter... Jag ska inte sitta här och berätta allt vi gjort sen sist för det är sjukt mycket.

Imorgon åker jag & min familj på semester så då blir det ingen bloggning från min sida, vi får se om Olivia kör på igen.

Idag cyklade jag och Jonna in till stan. Jag köpte två par örhängen och hon en baseballjacka. Det var jättefint väder så vi var ute och chillade i solen.

Men nu måste jag packa, sen ska jag ta och sova. Vi hörs, puss.