Dagen...

Imorse vaknade jag klockan elva, då klev jag upp och åt frukost.
När jag hade ätit så städade jag rummet sen satt jag mig vid datorn, någon minut.
När mamma kom hem så lagade vi mat, sen kom våra grannar på "kaffe"
Halv sju var det träning, den var as kul vi hade skott övningar typ hela träningen, kulkul.
När jag kom hem Hade vi gäster igen, Per och Sara våra kompisar och deras lilla son Miro, värlens gulligaste unge!
När dem hade åkt Duschade jag sen nu så ska vi tyyp inte göra någonting.
Och imorron kommer Elin kanske komma till min stuga med mig, kommer bli fett mysigt med min gulligaste<3

Aja, det var allt bloggar mer någon annan dag:P<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0