Båtresa<3

Hej imorse vaknade jag typ 11 då åt jag frukost sen ringde Elin, då sa hon att dem skulle med båten så hon kunde inte följa med mig till min stuga då frågade hon om jag ville följa dem, och det kunde jag för vi skulle tydligen inte till stugan för att det var typ onödigt när vi skulle hem dagen efter.
Jag tog bussen in till stan och där väntade kusinerna.
Vi åkte till något mysigt ställe och badade sen åkte vi tillbaka till båt-hamnen där vi ringde efter pizza och åt på båten.
Sen tog jag,Elin,Oliver och Jonna bussen till Odensala där vi inte gjorde så mycket först.
Sen kom Olivers kompisar så spelade vi fotboll och hade vattenkrig, typ..
Sen nu så gör vi inte så mycket vi ska väl sova snart antar jag.
Bloggar mera imorron när mera hänt :S
Hej då<3


En bild från båtresan idag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0