Sry bloggen:(

Ledsen att jag inte har bloggat men det har varit mycket på slutet.
Ska ta det kortfattat, efter midsommar åkte vi som sagt med min familj till halmstad och kollade på när min syrra spelade cup.
Vi bodde på hotell och hade det super myysigt, havet i tylösand var bara underbart så himla fiin strand och varmt i vattnet, precis som det ska vara.
När cupen var slut så åkte vi vidare till Göteborg och bodde hon min största syrra och hennes kille.
I Göteborg hälsade vi på ett par kompisar, shoppade, och åkte syrrans nya cab.
Kommer bild på inköpet senare.
Sen var det storjöcupen och det gick ju som det gick menmen det kommer ett nästa år, och discot,,,,,orkar inte skriva allt men det var fett med kul iallafall.
Sen har det inte hänt så mycket, bara stugan med gäster och kompisar.
Menmen, nu är jag på stan på mammas jobb vi ska hem en snabbis och hämta mer saker och grejer till stugan, sen blir det stugan igen! jippie!?

Bloggar mera seen<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0