vetnthurjagskasägadethärmenjagtarbloggpaus

hej bloggen.
Bloggar på 5000 år men jag tar en bloggpaus heltenkelt.
Vi får  väl se vad Olivia bjuder på medans.
Jag gör saker varenda dag nu på dagarna skola & ni vet.
Har nt planerat när jag ska börja blogga igen men det får väl nt ta för länge :,P
Igår städade jag mitt rum hela dagen...
Det tog typ så länge, & nu håller pappa på målar förvi håller på md ett lekrum där uppe.
Vi har beställt en ny soffa ska köpa en ny lampa till vardasrummet & vi ska åpå stadium imorgon & köpa ett pingisbord till lekrummet. Tänkte nt sitta här & berätta allt jag gjort för då får jag sitta vid datan hela dagen & kanske lite till & det var inget jag hade planerat.
Man får väl hoppas på att det blir finväder senare på dagen & då kanske det får bli en kompis.
Sitter här nu & har precis duschat & har det bara bra.
Hoppas ni har Det bra ni också så hörs vi en annan gång.

(Bjuder på gammal bild)



hihi olivia när hon var liten hon fyllde år den 6 september så ni som nt har sagt grattis skulle hon nog uppskatta att ni gjorde det. Pusspuss nu ska jag gå & vara med en kompis, ses // Elin ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0