Hej bloggen!<3

Hej bloggen, hade inte tid att blogga något igår pågrund av min födelse dag osv.
Aja igår vaknade jag klockan 06.06 och låg vaken en halvtimme och väntade på att dem skulle komma och fira mig eftersom jag inte kunde somna om.
Sov super dåligt också på natten eftersom jag bara längtade tills det blev morgon.
När mamma, pappa och Cornelia hade kommit och firat mig med tårta på sängen så gick jag och gjorde mig i ordning inför skolan som jag var jätte sugen att gå på, eftersom jag var täppt* och hade skit ont i halsen.
Vi gjorde inget särskilt på skolan den dagen.
Sen cyklade jag hem och när jag kom hem väntade mitt rum på att fixas till lite eftersom vi skulle få gäster.
När jag städat rummet satt jag mig vid datan en snabbis sen så var det middag.
Lite senare kom min farmor och firade mig och så och nån timme efter så kom några fler också<3
Vi åt tårta och hade det kul, typ halv nio åkte alla hem och jag tog en Alvedon i förhoppning på att jag skulle kunna somna även fast jag mådde piss!:(
Imorse så var det värre ville stanna hemma från skolan men mamma o pappa sa att jag skulle gå och känna efter och komma hem om det gick jätte dåligt men förkylningen o halsen.
Jag åkte inte hem från skolan för att jag kännde att har jag klivit upp och fixat iordning mig så kan jag lika gärna stå ut med dagen, som tur var så gjordxe vi inte så mycket idag typ kollade på film och lite sånt.
Halv två när vi slutade så cyklade jag hem och gick o la mig framför tvn i väntan på matchen klockan 6 mot IFK.
Vid tre tiden gick jag upp på mitt rum och vilade och nu skriver jag detta<3
Nu ska jag äta middag sen ska jag dra på matchen kan tyvär inte spela men man åker ju och kollar ändå såklart!
När jag kommer hem ska jag se mer fotboll fast på tvn och sen sak jag sova!
Imorron ska jag nog inte gå på skolan tror jag men jag är inte säker än.
Aja det var allt bloggar mer imorron om jag orkar!<3

Hej då bloggen!<3


(Bjuder på gammal bild med mig och mamma!<3)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0