Bloggar på 200 år

Hej blggen, har inte bloggat nu på ett tag så tänkte inte skriva vad som hänt för att då lär jag få sitta hela kvällen. Så jag tänkte att jag skulle börja skriva vad som händer från och med nu.
Eftersom det är skola så blir det automatiskt så att jag skriver mindre men ska skriva så mycket som möjligt
Nu så har jag bakat med mamma och när kakan är helt klar så blir det fotboll såklart, Sverige - Ungern.
Efter det ska jag väl gå och lägga mig på mitt ny städade rum fett skönt med ny städat rum, det är inte ofta man har ett nystädat rum heller!
Ahja nu ska jag ta ut kakorna sen blire fotboll, mysigt,mysigt.
Men ska försöka blogga mer imorron men inte säkert att jag hinner.

Aja Hej då bloggen<3


(Elin sluta göra om mina inlägg!!!:()



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0