5 september 20:28

Hej bloggen, igår kom Isabelle och vi spelade wii och kollade på film det var jätte kul o mysigt!<3
Imorse vaknade jag typ halv nio då klev jag upp och dushade efter det åt jag frukost.
Vid tio tiden gick jag upp på mitt rum till datan och satt där ett tag sen så lite senare kom Isabelle, vi spelade wii för Isabelle typ tjatade att vi skulle det såå..
Sen typ halv sex drog vi på träning, det var as kul som vanligt.
Nu har jag ätit middag och nu ska jag dusha och sen sova så det blir morgon fort.
Fyller år imorron så släckten kommer så vet inte om jag hinner blogga någon aja, Hörs något!<3

Hej då<3 (:




(Bjuder på gammal bild!<3)





Jag, Moster och Elin!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0