Thailand ♥

hej bloggen.
Ihelgen har inget mycket gjorts.
I torsdags har jag varit med Elise, Sanna, Klara & oskar.
HAHA , var hos Elise & jag var skiträdd för Elise har en hund som heter yas (stav) & det är en biggavalp som bitts & juckar med människor så akta er säger jag bara !
När vi kom hem till Elise så var hon tvungen att släppa ut den för att slippa gå ut och gå så då satt jag längst uppe i  trädet & den kom nästan upp !
men sen låste elise in den så vi kunde vara inne fast vi var mest nere & försökte para ihop elise och oskar.
Menmen, nu går vi över till fredagen...
Jag & mamma bråkade mest så jag var mest inne på mitt rum hela kvällen, & är det någon som vet vem som åkte ut på idol så tell me !
Idag är det ju Lördag jag ska väl kanske kolla lite på vad jag ska ha med mig till Thailand.
Det kommer ju bli bäst med er Olivia & Linnea !
RESAN :

på Tisdag natt kl: 1.00 så åker vi bil till Stockholm så jag & Oliver kommer mest sova.
I Stockholm flyger vi onsdag morgon till kiev & byter flyg derekt till bankok.
Ingen av oss familjer kommer åka samma flyg men jag har ju jonna.
I bankok åker vi taxi ner till koh samet, där är det vita ständer & turkost vatten.
Där sover vi i tre nätter på hotell sen åker vi ner till Hua hin i två veckor.
Den 14/11 Söndag åker vi tåg till Surin på bröllop.
Det kommer bli nice.
& det finns inga maneter där !

Men, ni sitter min lillebror & är skit jobbig tjatar på mig att han ska ha datan nu så jag måste lämna den till honom så att han inte sitter där hela dagen & tjatar.
så, pusspuss. // Elin. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0