dagen..

tjenispenis.


Idag fick det bli erika, & emma.
Jag var med dom hela dagen.
Först gicck vi på stan.
Jag & emma köpte iget bara prova med erika hittade lite smått & gott hon...
sen tog vi bussen hem & skildes..
efter maten träffades vi igen, först kollad vi på film & åt godis.
filmen var jätte bra.
sen gick vi ner & sminkade varandra.
jag sminkade, Erika, Erika sminkade emma, & emma & erika sminkade mig tillsammans.
sen kl: typ 22.30 gick dom båda hem.
dagen var jätte mysig & rolig.
kommer lite bilder från dagen också...


jag...


erika, snigging...


vi... ♥


emma..


mitt fina hjärta dom gjorde på min kind :''D ♥
bästadagen med er tjejer.
pusspåer . ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0