chaa!!

hejjj alla läsare,,,
igår satt jag tyyyp med datan till halv ett menmen jag var tvungen efter som jag skulle skicka några bilder till jonna på msn och datan dampade så jag logga in och ut, in och ut hela tin, as stört & hennes data,,, seeeeeeeeeeeeeg..
idag ska jag ta det lugnt då tills kl: 16.30 för då ska vi ta båten till värkön & tyyp sova där 2 nätter med båten-.-'
jaah det ska väl blii ganska kul men bara föratt min bästa kusin ska följa med då...
på fredagen kommer typ alla andra som vi ska fira midsommar med & det är ju ett par,
hoppas vi inte kommer träffa john menmen det är väl inte omöjligt men nu måste jag packa..
chacha ses;))//Elin<333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0