YRAN !

Hej.



Jag har haft det så fullt på dagarna, ni vet med yran och allt, så jag har tyvärr inte haft tid att blogga.
Men iaf,nu sitter jag här med Emma och vi ska kanske snart åka till klara.


Men alla yran dagarna har jag gått med familjen alla dagarna förutom en för då gick jag på tivolit med Klara & Moa.
Vi hade det typ as kul men det tråkiga var att det regnade så vi blev typ as blöta, haha.
Och en dag gick jag på tivolit med familjen, det var också lika kul. Där träffade jag klara igen och typ åkte lite karuseller med Vera också.
Men vi åkte ju inte bara karuseller på tivolit, utan vi kollade på artister och band som : the ark, europ,  Lars Winnerbeck, och typ lite mer.
var typ uppe till två varje natt.


innan jag gick hem och åt var jag med Klara och Emma och vi hade fett kul,
kommer lite bilder då också








Hihi men nu ska jag åka till Klara och Emma (: 

pusssss hejdå ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0