Hello readers (veckan) !

HEJ.

I Måndags hade jag fotbollsmatch mot Opemarta som vi nu slagit ihop med.
Vi förlorade med 8-1, det var lite dåligt men det regnade ju så vi halkade hela tiden.
Efter fotbollsmatchen kollade jag, Lollo, & Rebecka på Eddie och hans lags träning.
efter träningen så åkte vi hem och duschade sen skulle vi vara med varandra men Lollo kunde inte så då var bara jag & Rebecka med varandra.
vi hade typ inget & göra men då hittade vi på det typ halv elva och hon kom 9, men då när vi precishade poppat Popcorn och gjort dricka och precis hade börjat prata och ätit popcorn & druckit dricka så skulle rebecka hem och då ät jag upp popcornen själv.


Dagen på där efter på tisdagen så vaknade jag 11 & då gjorde jag mig klar & sen ringde jag rebecka och då tog vi bussen ner på stan och typ var där hela dan nästan.
Vi åt på Subway:
Kommer lite bilder på vad jag köpte :

2 par linnen. Ett svart vanligt & ett ljuslila.



,


och en typ vanlig svart kofta med knappar.


Sen när vi kom hem så åt rebecka middag hos mig och efter den gjorde vi inte så mkt typ gick ut med jonas hund Agust och sen kollade vi på en film typ till halv 2 på natten.
Vi kollade på : Valentines, den var jätte bra.
I Onsdags så gjorde vi oss klara och var med oliver & hans kompisar för vi inte hade nått att göra och sen åt vi lunch sen åkte rebecka hem för vi hade fotbollsträning kl : 18.15 med opemarta .
I går väckte pappa oss kl : 09.30 och då åkte vi & hämtade farfar för vi skulle  åka och köpa en blomma till farmors grav :



efter det åkte vi på ett fik & där träffade oliver en ny kompis här kommer lite bilder på när vi var på fiket :


,


Efter det åkte vi på afären & köpte lite saker till middagen & sen åkte vi hem till farfar & började laga mat, jag & Oliver hjälpte till, vi åt min & Olivers favvo : Lax, pressad Potatis, sås & sallad. Efter det så diskade jag pappa åkte på afärn för att köpa nya batteri till farfars säng sen åkte vi hem typ kl : 18. 00 och då kollade jag, mamma & pappa på film & Oliver var med en kompis,  Menmen, nu gör jag inget typ, har lovat grabbarna & grabbarna är Oliver & hans kompis att vara med dom sen och leka boll-leken & boll-leken är en lek som dom har kommit på.
Sen tror jag att jag typ ska ringa en kompis.  Ahjaa pusssss ska gå & leka boll-leken nu hejdå ♥ // Elin





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0