hello everybody.

Idag på skolan så var det Hofvallen.
Det var kul, men jätte jobbigt har träningsvärk nu !
Nu ska jag tala om lite resultat för er:

På längdhopp så kom jag etta av tjejerna.
Det bästa resultatet var 3.60, det var f1 collt ju !
på kasta spjut så kom jag typ bara 6 meter men det var bra för att vara mig faktist.
Stöta kula är inte riktigt min grej så jag tror jag inte ens kom in på banan (aa'
60 meter vet jag inte resultatet faktist men om jag får gissa tror jag jaa var på tredje plats av tjejerna.
Inte lika bra.
På höjdhopp så sög jag så det vill ni inte veta & det sista 800 meter så låg jag faktist etta men klara fälde mig så då låg jag sjua sen...;@


hihi bjuder på gammal bild.
I helgen har vi varit i åre och målat.
synd att jag inte tog någon bild för bjuda på det nästa gång.
Iallafall så hade jag och Moa det jätte mysigt och roligt i Åre.
det var jätte kul.
vi målade där våra skidboder.
Efter skolan idag så var jag med klara.
vi hann inte göra så mycket för vi skulle på dans och vi kom hem kl: 15.00 och vi skulle ta bussen 20 i.
vi bara åt sen åkte vi på dans och dansade Disco.

ahja nu ska jag inte blogga så himla mycket mer men jag tänkte bara berätta hur mycket jag saknar olivia :)



ahja pusspuss hejdå  //Elin ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0