bloggen...

Hejsan.

Har inte bloggat nu på ett tag för jag har tyvärr inte haft tid, jag har gjort för mycket saker för att sitta och skriva ett inlägg på en timme, inte mina planer menmen, ni kan få veta lite.
Idag så har jag varit med kompisar mest, skolan och så.
Jag var med Eddie, Oliver, William, Joel, Klara, Moa, Emma och Kajsa.
Vi hade det jätte mysigt och roligt..
Vi lekte lite med Williams kattunge för vi var hos William & Kajsa jag åkte hem kl : 19. 30 samma tid som Klara skulle hem. Igår var jag med moa och vi gjorde hundra lotter men jag kunde bara vara med henne i en timme för sedan skulle jag på dans i en timme och sen på fotbollsträning.
Jag går i street, den var jätte rolig. På dansen gick jag med Erika, Klara, Meja, Ella, Emma, Kajsa och emilia.
Alltså sorry men vi har inte riktigt kommit igång med våran blogg än, Olivia bloggar aldrig längre, det är lite saker vi måste ta reda på...
vi ska fixa lite, skriva lite svar på tal och så men Jonna har varit borta nu ett tag och vi behöver hennes hjälp.
har inte tagit så mycket bilder i veckan så bjuder på gammal bild.
Att börja i 4:an har varit jätte roligt. Vi har fått ett nytt klassrum ett helt nytt hus nya jobbsaker och böcker. nya tider, fått träffat alla klasskompisar blahblahblah....


Nu måste jag faktiskt gå men vi hörs någonting och vi för väl se om Olivia kommer igång med bloggningen sorry men hittade ingen bild på pappas data bjuder på det annan gång, puss & kram Godnatt ♥ // Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0